בחירת אולם אירועים בתל אביב

מזל טוב! החלטתם להתחתן, ההתרגשות והשמחה מרחפים באוויר. ואוטוטו כדאי להתחיל לפרוט אותה לפרטים, לתכנן כמה אורחים, מתי היא תהיה ולא פחות חשוב – איפה.

לפני שבוחרים מקום, חשוב לקחת בחשבון מספר דברים:
ראשית, כמה אורחים ברצונכם להזמין? אם חשקה נפשכם בחתונה מצומצמת ואינטימית, או שמא אתם בעניין של חתונה גדולה ורבת משתתפים?
יש אולמות וגני אירועים המיועדים למספר מצומצם של אורחים, שמספקים אווירה אינטימית ומשפחתית וכמובן שלא חסרים אולמות וגני אירועים גדולים דים להכיל מספר רב של משתתפים.
בתל אביב תוכלו למצוא מגוון רב של אולמות ומקומות המציעים הן חלל קטן והן חלל גדול ורחב.

שאלה נוספת שעליכם לשאול את עצמכם היא מהיכן מגיעים רוב רובם של האורחים? הרי שאם הרוב הגדול מגיע מהמרכז, יש חשיבות רבה לבחירת אולם אירועים בתל אביב – העיר הגדולה שבמרכז, שדרכי הגישה אליה נוחים ופשוטים מכל מקום, גם בעזרת תחבורה ציבורית וגם מהקרבה לכל כביש מהיר.
נתון נוסף שיש לקחת בחשבון היא העונה שבה אתם רוצים להתחתן. יש מקומות שלא מתאימים לאירועי חורף ובשל תנאי מזג האוויר לא ניתן לחגוג תחת כיפת השמיים, לעיתים גם בשיא עונת הקיץ מקומות מסוימים בתל אביב לא מתאימים אם רוצים לאפשר לאורחים גם פינות ממוזגות.

ידוע הוא שהאוכל הוא פקטור חשוב בבחירת אולם האירועים, בין אם הוא כשר או מגוון דיו, בין אם הוא מציע מנות ייחודיות לטבעונים ולבעלי רגישות לגלוטן, בין אם הוא מציע אפשרויות רבות לבחירה וכמובן, שחומרי הגלם הם טריים ואיכותיים.
כדאי ורצוי לבצע טעימות כדי לבדוק את טעמו ואיכות האוכל, והאם הגיוון והסגנון מותאמים לארוע ולמי שאתם.

אפקה אירועים בצפון תל אביב מציע בדיוק את כל הדברים שחשוב לקחת בחשבון. הן מבחינת מיקומו הנוח והנגיש, ולהבדיל מרוב רובם של אולמות האירועים בתל אביב, גם חניה בשפע.
לאפקה יש מספר חללים המותאמים בדיוק לאירוע שלכם מבחינת כמות האורחים שתרצו להזמין. חלל קטן ואינטימי לחתונות מצומצמות וחלל גדול ומרווח.
אפקה אירועים מציעה לכם פתרונות לכל מזג אוויר, מספקת מקום מקורה ונעים בחורף ואפשרות לחגוג באוויר הפתוח בימים נעימים יותר, ואף ממוזגים בימות הקיץ הלחים.
וכמובן שהתפריט המגוון וההיצע הנרחב יקלו עליכם את בחירת מקום לארועים בתל אביב