חתונות אורבניות

כשמדברים על חתונה אורבנית מתכוונים לא רק למקום בו מתרחש האירוע, שהוא מן הסתם בעיר, עם נוף עירוני אלא גם לאופי, לוויב, לאווירה ולקסם שיהיה באירוע כזה.

יש לא מעט מקומות מדהימים בארצנו המציעים לזוגות הצעירים גני אירועים פורחים, ירוקים, מלבלבים וקרובים לטבע. לרוב עלינו לצאת מחוץ לעיר לכיוון הפריפריה עד שנגלה לעינינו מראה משובב של פריחה וירוק.
אממה, יש לא מעט זוגות שדווקא רוצים ומחפשים את הנוף והאווירה השונה. אותם זוגות שחשובה להם חתונה בעיר הגדולה והסוערת, או בפרברי העיר האהובה, העיר שלא נחים בה והאווירה בה היא של חגיגה ארוכה ונצחית.
בחירת המיקום האורבני לחתונה נעשית בד"כ על ידי זוגות שחיים ונושמים את העיר, אלו שישיבה בבתי הקפה של תל אביב היא על סדר יומם, שמחפשים את המסעדה או הפאב החדש בתל אביב, שמכירים את חנויות הבוטיק ומקומות החניה המעטים שיש בעיר, נושמים ואוהבים את הים ובאופן כללי, פשוט חיים את תל אביב בלי הפסקה.
אז ברור שאם אתם רוצים חתונה אורבנית, חשוב בראש ובראשונה לבחור את הלוקיישן התל אביבי המותאם לכם, מקום מושקע אך לא בכבדות ובפאר רב, מקום שיש בו גם גינה או מרפסת המשקיפים לעיר המוארת, מקום שהוא פחות פורח ויותר מעוצב מגניב. מקום שיכול להכיל גם כמות נכבדת של אורחים אבל יכול להציע גם חלל קטן לאירוע אינטימי ומשפחתי.
יש לקחת בחשבון גם את האוכל המוגש באירוע באווירה אורבנית, לרוב מדובר על מזנון המציע שפע רב לבחירה. כשמדברים על חתונה אורבנית מתכוונים לאפקה אירועים, המציעה בדיוק את המקום האורבני האולטימטיבי לחתונה שלכם. המיקום הצפוני של העיר שמשאיר אתכם בעיר אך מקל על דרכי הגישה ועל אפשרויות החניה, העיצוב המושקע והמגניב, המתחבר לעיר, החללים המותאמים הן לארוע קטן והן לארוע רב משתתפים, המרפסת המהממת המשקיפה לעיר הגדולה, והאווירה הייחודית של מקום מקסים בתל אביב – יוצרים את האירוע האורבני המושלם עם הקצב ששמור רק לעיר הגדולה.