אם גם אתם רוצים לחגוג את חתונתכם באווירה אינטימית  חשוב שתקחו בחשבון כמה דברים:
הפקת חתונה בתל אביב היא לא בהכרח פשוטה וקלה יותר, לתכנן כל פרט בדיוק כפי שמפיקים ארוע גדול ורב אורחים, השוני הוא רק במספר האורחים המוזמנים.
יש לקחת בחשבון היכן אתם רוצים להתחתן, כי גם לאורחים המעטים והיקרים לכם אשר מוזמנים יש לדאוג שמיקום החתונה יהיה נוח ונגיש להגעה.
לאחר קביעת מקום החתונה, מומלץ לשים לב כל פרט בעיצוב, באופן הגשת האוכל, באיכות המזון ובאוירה הכללית. אמנם כמות האוכל תהיה יחסית מועטה, אך בשל כך חשוב לשים דגש רב יותר על איכותו, על טיבו ועל טריות המזון המוגש וכמובן על דרך הגשתו.
מאחר והוזמנו מעט אורחים חשוב שחלל קבלת הפנים והחתונה עצמה, יהיו מותאמים לכמות המוזמנים כדי שלא יהיה קטן מדי ואז צפוף ולא נעים ומנגד שהמקום לא יהיה גדול מדי למוזמנים, או אז יילך לאיבוד רעיון האינטימיות והחמימות.
באירוע , תוכלו להיות יותר יצירתיים בעיצוב המקום, לתת משהו מעצמכם, להרגיש שמדובר בסלון ביתכם החמים, בו תרגישו בנוח, אתם פחות מוגבלים ברעיונות העיצוב ובאפשרויות הניתנות לכם, כל זה הופך את האירוע לפחות מפואר ונוצץ, ויותר יצירתי ותואם למי שאתם.

חתונות בתל אביב ידועות בזכות היחס החם והאישי שניתן להעניק לכל אורח, הרבה יותר קל לגשת לכל נוכח בחתונה ולשוחח איתו, לרקוד איתו ולהצטלם איתו להבדיל מאירוע גדול בו לא מגיעים לכל האורחים. כאן הנגישות למשתתפים היא אפשרית והכרחית.
באפקה אירועים יש חלל המתאים בדיוק לחתונה אינטימית במתחם אולמות חתונה מפוארים. החלל מאכלס בתוכו עד כ-100 איש בישיבה ובנוחות.
מעבר לכך שהוא נגיש ונוח להגעה בשל מרכזיותו הצפון תל אביבית הוא גם מספק לכם את המקום המושלם לחתונה בתל אביב.
באולם , יש אזור נעים לקבלת הפנים ולחופה, משם מתכנסים לחדר השמחה לארוחה חגיגית וברכות, ריקודים ושמחה. מתוך האולם, ניתן לצאת למרפסת יפיפייה המשקיפה אל העיר תל אביב.
האווירה האינטימית, העיצוב המוקפד לטעמכם, התחושה החמימה והמשפחתית כל אלה מגובים בצוות ההפקה של אפקה אירועים שמקשיבים לכם, עומדים לרשותכם ומסייעים לכם לארגן חתונה מקסימה.