אולמות אירועים במרכז

מחפשים אולם אירועים במרכז הארץ? אפקה אירועים הוא בדיוק המקום בשבילכם!

אפקה אירועים, אולם אירועים בצפון תל אביב, הנו מתחם אירועי בוטיק ייחודי מסוגו המשלב גן ואולם ומתאים לעריכת אירועים משפחתיים ועסקיים. במתחם אפקה אירועים תמצאו צוות הפקות מקצועי, שירותי עיצוב אירועים ברמה גבוהה, מטבח שף קולינרי, ושפע של הפתעות ואטרקציות לאורחים. אפקה אירועים הנו מתחם אולמות אירועים במרכז המתאים לכל אירוע: חתונות, אירועי מצווה, בריתות, ימי עיון וכנסים עסקיים ועוד.

צרו עמנו קשר עוד היום לפרטים נוספים:  03-7442333

אז למה כדאי לכם לחגוג את האירוע הבא שלכם באפקה אירועים, מתחם אולמות האירועים של המרכז? באפקה אירועים תמצאו את כל האפשרויות במקום אחד!

עיצוב מתחם האולם וקבלת הפנים: כמו בכל מתחם אירועים במרכז, גם באפקה אירועים עיצוב המתחם הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע. הצוות שלנו מעצב ומתאים את החלל בהתאם לאופי האירוע. תפאורת הפאר של אולמות אירועים במרכז המנוהלים על ידי אפקה אירועים היא נושא לדיון בפני עצמו. האולם מאובזר בשלל רכיבי תפאורה צבעוניים, ריהוט מתקדם, ועיצובים שונים המתאימים ממש לכל סוגי האירועים, מהחינה ועד לאירוע המודרני.

תאורה וציוד הגברה: האולם עשיר בתאורת בוטיק, ציוד הגברה ותאורה מתקדמים, וציוד מסכים להקרנת מצגות. ניתן להתרשם מעמודי תאורה, ופנסי LED המשמשים לריקוד ושלל הפתעות.

הפקת אירועים יוצאת דופן במרכז: צוות ההפקות של אפקה אירועים הוא אחד החדים והחכמים בישראל. הצוות התנסה בארגון והפקת עשרות אירועים מסוגים שונים, החל מאירועים קטנים ואינטימיים ועד לאירועים המוניים. מתחם אפקה אירועים תל אביב – המקום בו תוכלו למצוא אולמות אירועים במרכז ברמה שלא הכרתם, ולהפיק אירועים בלתי נשכחים.