גני אירועים בתל אביב

מחפשים מקום לאירוע הבא שלכם? אפקה אירועים, מתחם אולמות וגני אירועים בתל אביב הוא בדיוק המקום בשבילכם! באפקה אירועים תוכלו להגשים כל חלום באירוע הבא שלכם:

*מתחם גני אירועים בתל אביב *קרבה מושלמת מכל נקודה ממרכז הארץ  *מטבח שף  *שירותי עיצוב מתחם הגן והאולם  *צוות הפקות מקצועי  *מתחם המתאים לחתונות, בריתות, אירועי מצווה ועוד

רוצים לשמוע פרטים נוספים? צרו עמנו קשר:  03-7442333

 

כיצד תדעו כי גן האירועים שלכם טוב ומתאים לאירוע שלכם?

ראשית כל, ודאו שמתחם גן האירועים מתאים לאירועים גם בחורף. גן אירועים בת"א המתאים לאירועי חורף מביא פתרונות ליום האירוע כגון פטריות חימום, פתרונות לסגירת חורף, קירוי לאזור הגן ועוד. שנית, ודאו כי הריהוט, התפאורה והתאורה מוצאים חן בעיניכם. בכל הקשור לתפאורה ותאורה, חשוב מאד לבצע בדיקה חוזרת גם בלילה, על מנת להחליט האם חוגגים בשישי בצהריים או ביום חול בערב. הבחירה היא חשובה משום שביום ובלילה גני אירועים בתל אביב נראים שונה לחלוטין זה מזה.

אפקה אירועים – גן אירועים בתל אביב לאירוע הבא שלכם!

אפקה אירועים תל אביב הוא המקום שלכם לאירוע הבא. מתחם אפקה אירועים כולל גן אירועים ואולם אירועים הניתנים לעיצוב והתאמה אישית לפי אופי האירוע – אירועים משפחתיים כגון חתונות/בריתות/אירועי מצווה, או אירועים לעסקים וחברות. באפקה אירועים תמצאו את כל הפתרונות: לוגיסטיקה, ציוד טכנולוגי מתקדם, מטבח שף, והפקת אירועים ברמה גבוהה החל מקבלת הפנים ועד לפרטים הקטנים ביותר באירוע. אפקה אירועים היא חוויה בפני עצמה בכל אירוע. בואו להתרשם מגני האירועים שלנו ולחגוג בגדול!