יש כמה תחנות בחייו של אדם הראויים לציון וחגיגה. בת/בר מצווה הוא אחד מהם. הרגע בו הופכים הילדים לבוגרים, לנערים ונערות ומקבלים על עצמם חלק מחובות המבוגרים.
חגיגת הבת/בר מצווה בשנים האחרונות הפכה להיות אירוע רציני, בו הילדים יודעים בדיוק מה הם רוצים שיהיה בו, את מי להזמין, איזה אוכל יוגש להם, אילו אטרקציות יהיו וכן הלאה.



אפקה אולם אירועים מציע לכם חלל לארוע  מושקע, מעוצב ואינטימי, בו תוכלו לחגוג בחיק המשפחה, והחברים הקרובים שלכם ושל הילד. בחלל זה קיים אזור קבלת פנים, חדר פרטי לארוחה ומרפסת שפונה לנוף האורבני התל אביבי.
כמו כן, ניתן לבחור לקיים ארוע מפואר וגדול יותר, האולם הגדול מאובזר במערכת שמע, מולטימדיה מהמקצועיים להצגת סרטונים והשמעת מוסיקה לריקודים.
לרשותכם, תפריטי אירוח מגוונים, המנות כשרות וטריות וכוללות מנות לצמחונים, מנות ייחודיות לטבעונים ולבעלי רגישות לגלוטן.
צוות המקום ידאג לבן או בת המצווה בהפקת הארוע המקסים, יציע ממיטב האטרקציות הקיימות ויעמוד לרשותכם בכל דבר ועניין מרגע סגירת התאריך ועד לסיום האירוע. חשוב לנו להתאים את הפעילויות תוכן לאירועי בר/בת מצווה למה שאתם בוחרים ומה שחשוב לכם, אם זה ברכות מכוכבים, עמדת מראה לצילום סלפי ועוד.

חשוב לזכור כי בת/בר מצווה היא חגיגה של פעם בחיים, ולכן נעשה כל שביכולתנו לספק לכם אירוע מקסים, כיפי, עם הרבה טעם של עוד.

צרו עמנו קשר